poniedziałek, 2 lipca 2012



Powyżej prezentuję nowy nabytek zakupiony w popularnej sieciówce, jaką jest H&M. Kostium jest niesamowicie wyrazisty, czego powodem jest prawie, że fluorescencyjna zieleń. Wydaje mi się, że jest idealną opcją dla dziewczyn z mniejszym biustem. Swoimi udziwnieniami w postaci wszelakich supełków, wiązań w górnej części stroju odwraca uwagę od tego czego sobie życzymy. Dolna część stroju jest równie interesująca, bowiem z tyłu została wszyta urocza falbanka, której niestety nie widać na zdjęciu. A Wy już zaopatrzyłyście się w kostiumy kąpielowe? 

8 komentarzy:

  1. love this colour!!

    xx
    http://mariarubioblog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for your comment :)

    Love the color!

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie marzy się jednoczęściowy kostium. Niestety ciężko mi taki 'wymarzony' znaleźć. Chyba istnieje on tylko w mojej wyobraźni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już swój znalazłam, jednak ten też wydaje się ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój faktycznie prezentuje się świetnie :) Choć niezbyt nadaje się do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor będzie wyglądał cudnie na lekko opalonej skórze :)
    fantastyczny blog
    xoxo

    OdpowiedzUsuń